Шарена, есенна Стара Загора

В контраст с влажното време и кроткото ръмене навън, на мен ми е топло, слънчево и шарено. За това допринасят и снимките, които избирах за тази публикация. Нащракани са в няколко различни есенни дни.. завещали деликатни щрихи, усмивки и доброта след себе си. Харесва ми смяната на сезоните, когато всеки месец оставя отпечатък от себе си с толкова много аромати и цветове. Но сега съм на есенна вълна и ми се говори за нея.
До преди няколко години мрънкащо започвах да негодувам, виждайки как падат листата от дърветата и усещайки по-силния вятър, което бе твърда заявка за наближаващата зима. Но все още не дошла, чакаща да се изредят всички топли цветове, преди да ни донесе мек и пухкав сняг - от онзи, чисто белия, който така бързо превръщаме в топки и снежни човеци.

Обичам обедните разходки, когато мога да видя всичко онова, което иначе пропускам бързайки за някъде
Първоначално вниманието ми беше привлечено от Голямото жълто дърво запечатало спомени, разкази и детски игри, което може би последно ще се раздели с ярките си листа

Завъртях се, огледах се и се почудих кое кътче от парка е по-красиво... Нее! Есента беше оставила толкова много цвят и наситеност, че всяко местенце тук ти става любимо и искаш да минеш поне още веднъж

... а изпадалите листа леко потрепваха от моментен полъх



... този път пред чешмичката нямаше опашка от жадни..не за дълго (си мисля) ...



Място за двама под слънцето

Пенсионерите не скучаеха. Разсейваха се с въодушевени разговори "За живота" и любопитно се обръщаха, следейки ме с поглед, докато снимам

Фонтанът освежава още повече картинката, а нощем как свети...

© Снимки: личен архив

Няма коментари:

Публикуване на коментар