Вместо първа публикация

От известно време имах идея да създам блог, а акаунтът ми в Blogger до скоро стоеше празен, прашасал и чакащ своето време. Тези дни попаднах на едно старо писмо от Тишо, който ми каза така: "..създаването на собствен блог е силно препоръчително и повече от задължително за пишещ човек с разнородни интереси". Прав беше, но тогава не започнах.

Скоро, обаче, натиснах "Старта", а първата публикация ми хрумна съвсем спонтанно в началото на септември. Надрасках текста върху салфетка някъде навън и след няколко дни се видях в кухнята, омазана с разтопен на водна баня черен шоколад. Добре, че цялата процедура по приготовлението не ми отне много време, за да дочакам изпичането, а шоколадът в мъфините леко беше пробил повърхността, готов да се разтече по страните.. След като мъфините бяха готови, се заех да им правя снимки - това бе не по-малко забавно от самото приготвяне на малките изкушения от натурален шоколад. Получи се малко странно, защото не съм особено редовна и достатъчно задобряла в кухнята, камо ли на тема "десерти" :) Но пък имам една особеност в характера - щом нещо ме вдъхнови, то започва да ме дърпа напред с огромна сила. И понякога се получават интересни неща. Така стана и с шоколадовите мъфини. Виновниците за вкусната рецепта - благодаря ви!

"a diary of inspiration" се появи като израз на мое вдъхновение и ми се иска да е едно приятно местенце за разтоварване, да усмихва и радва. Добре дошъл е всеки, който пожелае. Нека е приятно за всички ни!


Подарявам ви есенен кадър от Стара Загора

Няма коментари:

Публикуване на коментар